Rozgrywki PGL Major: Antwerp z 4,5 mln wyświetleń

W niedzielę 22 maja 2022 zakończył się jeden z najważniejszych turniejów Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO). Pula nagród w turnieju wynosiła 1 mln dolarów, z czego połowa powędrowała do zwycięzców FaZe Clan. W półfinałach odpadł zespół ENCE, w którym gra dwójka Polaków – Dycha i Hades. Fani nad Wisłą z zapartym tchem śledzili rozgrywki – obejrzało je 530 tys. unikalnych widzów.


Polska transmisja była możliwa dzięki GAM3RS_X, e-sportowemu brandowi Fantasyexpo, który dostarcza kibicom emocji. PGL Major Antwerp stał się największą halową imprezą e-sportową na świecie. Około 20 tysięcy widzów dopingowało uczestników finału na miejscu w Antwerpii. Natomiast polscy kibice tłumnie zgromadzili się na polskiej transmisji na kanale Piotra “Izaka” Skowyrskiego w serwisie Twitch.

Transmisję z krakowskiego studio GAM3RS_X obejrzało w 2 tygodnie ponad 530 tysięcy unikalnych widzów, a rozgrywki w sumie wyświetlono 4,5 milionów razy. W porównaniu z zeszłorocznymi zmaganiami to wynik o 100 tysięcy lepszy. Świadczy to o niemalejącym zainteresowaniu esportem w Polsce i regionie. Najwięcej rodaków obejrzało niedzielny finał, który w szczytowym momencie oglądało 61 tysięcy osób z naszego kraju. Transmisja PGL Major w Polsce była możliwa dzięki wsparciu sponsorów: KFC, BestBet24, Logitech G, Reebok, WK Dzik, Grześki, Traficar, Blue oraz XTB. Zapisy rozgrywek można znaleźć tutaj.

Krakowskie studio GAM3RS_X

Emocje, które sięgały zenitu

Turniej Counter-Strike: Global Offensive to najchętniej oglądany esport w Polsce. Sukces tegorocznej transmisji w naszym kraju bardzo nas cieszy. Liczymy, że w przyszłym roku jeszcze więcej kibiców będzie z zapartym tchem śledziło zmagania najlepszych zawodników na świecie. Dostrzegają to również nasi partnerzy. Coraz więcej firm słusznie widzi w esporcie potencjał dotarcia do nowych grup odbiorców i bardzo skutecznej promocji. Organizowane przez nas transmisje dają bardzo elastyczne możliwości kontaktu z potencjalnym klientem. Bardzo ciekawym przykładem są interakcje marek na czacie, który stanowi swoiste trybuny rozgrywek. Tutaj można wejść w dialog z kibicami, co na meczach stadionowych jest raczej niemożliwe. Jako GAM3RS_X stawiamy sobie za cel połączenie firm z entuzjastami esportu w sposób, który jest przyjazny i nieinwazyjny dla wszystkich.

– mówi Jan Zarzycki, Key Account Manager Specialist, z GAM3RS_X.

Podczas transmisji Piotr „Izak” Skowyrski otrzymał specjalną kurtkę, inspirowaną turniejem PGL Major Antwerp

Nieustanna akcja

CS:GO to gra akcji, w której dwie drużyny rywalizują ze sobą, dążąc do eliminacji przeciwników lub wykonania określonych celów. Dynamiczny i taktyczny charakter rozgrywki sprawia, że ma ona wielkie rzesze fanów na całym świecie. Polska może pochwalić się jednymi z najlepszych zawodników w grze. Choć turniej PGL Major Antwerp zwyciężył FaZe Clan, pokonując 2:0 Natus Vincere, w półfinałach mogliśmy oglądać dwójkę naszych rodaków.

Nie można zapomnieć o polskim akcencie w drużynie ENCE, która wprawdzie nie dotarła do wielkiego finału, ale osiągnęła najlepszy wynik od pięciu lat wśród graczy z naszego kraju. Dycha oraz Hades należą do światowej czołówki i reprezentują obecnie trzecią najlepszą drużynę na świecie. Chciałbym im podziękować za wspaniałe emocje, których dostarczyli fanom CS:GO podczas minionego Majora. Jesteśmy z nich dumni, a intuicja podpowiada mi, że to dopiero początek pięknej przygody w ich wykonaniu.

– dodaje Bartłomiej Jaśkiewicz, Project Manager, GAM3RS_X.

źródło: informacja prasowa better. gaming agency

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.