OPPO oficjalnym partnerem UEFA Champions League

Coraz bliżej do kolejnego sezonu Ligi Mistrzów. Fani piłki nożnej zacierają już dłonie, ponieważ nie mogą się doczekać spotkań na najwyższym szczeblu. OPPO, producent smartfonów oraz urządzeń IoT, zostało oficjalnym partnerem UEFA Champions League. Co za tym idzie – najbardziej prestiżowych klubowych rozgrywek piłkarskich w Europie. Umowa została podpisana na dwa sezony. OPPO jest pierwszą w historii chińską marką, która rozpoczęła taką współpracę.


Podczas rozgrywek UEFA Champions League promowane będą flagowe smartfony z serii Reno i Find X. Pokazywane będą również najnowsze urządzenia IoT producenta, w tym słuchawki i smartwatche. W ramach współpracy OPPO będzie szeroko promowane podczas transmisji ze spotkań, na stadionach, w tym bandach reklamowych wokół boisk, na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Ponadto, w ramach akcji Inspiration Moments, firma będzie zachęcać kibiców do uchwycenia wyjątkowych momentów z boisk piłkarskich. Najlepsze zdjęcia zostaną udostępnione w sekcji OPPO Gallery na oficjalnej stronie internetowej UEFA oraz dedykowanej stronie poświęconej rozgrywkom.

Nowe osiągnięcie

Zostaliśmy pierwszym chińskim partnerem UEFA Champions League. Idee tych rozgrywek znakomicie współgrają z wartościami naszej marki, która kładzie silny nacisk na innowacyjność oraz stawianie czoła przeciwnościom w myśl motta Inspiration Ahead. Wierzymy, że współpraca z UEFA Champions League nie tylko pozwoli nam dalej tworzyć silną społeczność, która wspólnie przeżywa i dzieli się sportowymi emocjami, ale również umocni naszą pozycję na rynku europejskim.

William Liu, President of Global Marketing, OPPO

Z przyjemnością witamy firmę OPPO w rodzinie oficjalnych partnerów UEFA Champions League – najwspanialszych rozgrywek klubowych świata. OPPO jest jednym z globalnych liderów w dziedzinie mobilnych technologii. Wierzymy, że dzięki tej współpracy i wysiłkom, wspólnie uda nam się połączyć i zainspirować fanów piłki nożnej na całym świecie.

Guy-Laurent Epstein, UEFA Marketing Director

Inne współprace OPPO

OPPO od kilu lat współpracuje z różnymi instytucjami i wydarzeniami sportowymi. W szczególności z turniejami tenisowymi: Wimbledon oraz Roland-Garros. Producent jest z nimi związany już czwarty rok z rzędu. Ponadto, jest globalnym partnerem Międzynarodowej Rady Krykieta ICC (ang. International Cricket Council).

Dwuletnie partnerstwo z Ligą Mistrzów pozwoli marce mocniej zaistnieć w świadomości kibiców piłki nożnej. W ramach współpracy, OPPO będzie obecne przy lidze, której DNA the best of the best szczególnie mocno współgra z DNA OPPO: Inspiration Ahead. Ponadto, producent będzie współpracować z UEFA w ramach Superpucharu Europy UEFA, Ligi Mistrzów Futsalu UEFA oraz Ligi Młodzieżowej UEFA. Umowa została podpisana na dwa sezony: 2022-2023 oraz 2023-2024.

źródło: informacja prasowa OPPO Polska / 24/7Communication

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.