#MojePięknoMojaHistoria nie tylko dla kobiet

Wielu z nas kojarzy spoty reklamowe marki Dove. Promują one wizerunek kobiet pięknych, niezależny od koloru skóry, wagi czy pochodzenia. Obecna kampania jest promowana przez hasztag #MojePięknoMojaHistoria. Różne kobiety wypowiadają się na temat swoich pasji i tego, co napędza je do działania bez względu na wygląd.

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez Dove, aż 8 na 10 Polek chcę wyglądać jak najlepiej, a nie podążać za lansowanymi w mediach kanonami piękna, ale zaledwie 2 na 10 z nich uważa się za piękne. Dlaczego nie czujemy się piękne i pozwalamy naszym kompleksom przejąć kontrolę?

Pojawiła się też kampania w podobnym tonie skierowana do mężczyzn. Brytyjski producent bielizny, firma Surge zorganizowała kampanię pokazującą mężczyzn o różnych sylwetkach. Hasło to „My body, my shape, my rules”.

Bardzo dobrze, że w Internecie jest miejsce na takie akcje, które pokazują prawdziwy obraz piękna. Jesteśmy otoczeni przez wyidealizowane życie i wygląd innych. Setki zdjęć na Instagramie czy Facebooku mówią nam, jak mamy żyć i jak wyglądać. Ważne jest ,by nie zapomnieć o tym, że nic nie trzeba, że każdy jest piękny na swój sposób i warto jest to piękno dostrzegać też w innych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Paczi pisze:

Bardzo fajny tekst 🙂

GdaAnka pisze:

Dziękuję 🙂