The Lords of the Fallen zapowiedziane na Gamescomie

Podczas otwierającego Gamescom pokazu Opening Night Live gracze mogli zobaczyć pierwszy zwiastun The Lords of the Fallen. To nowa gra action RPG osadzona w mrocznym świecie fantasy. Tytuł tworzony przez należące do CI Games studio Hexworks jest reebotem Lords of the Fallen z 2014 roku. Gra wykorzystuje technologię Unreal Engine 5 i zmierza na komputery oraz konsole PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S.


Trzyminutowy zwiastun z narracją Josepha Quinna (Stranger Things, Gra o Tron) przedstawia mroczny świat, który czeka na graczy. Oprócz tytułu i logotypu gracze mogli poznać grafikę przewodnią, która ukazuje rozdarcie świata na królestwo żywych i umarłych. Ten podział będzie kluczową mechaniką rozgrywki.

Co nas czeka?

Tysiąc lat po wydarzeniach z pierwszej gry, The Lords of the Fallen przedstawi nową przygodę w rozległym świecie składającym się z połączonych, przecinających się lokacji. To świat pięć razy większy niż w poprzedniej odsłonie. Pełny intrygujących postaci niezależnych, zadań z nimi związanych oraz bogatej narracji, tytuł zapewni niezapomniane wrażenia wszystkim fanom gatunku RPG. Gracze będą mogli stworzyć własną postać i rozpocząć wciągającą kampanię dla pojedynczego gracza lub zaprosić drugiego śmiałka bądź śmiałkinię, korzystając z płynnego przejścia do trybu kooperacyjnego, debiutującego w serii.

Hexworks to zespół deweloperów pod przewodnictwem Executive Producera Saula Gascona (Dead by Daylight, PayDay 2) oraz Creative Directora Cezara Virtosu (Shadow of the Tomb Raider, Assassin’s Creed: Origins). Studio zostało założone w 2020 roku i obecnie skupia 75 twórców, którzy wraz z zewnętrznymi współpracownikami budują wizję podzielonego świata The Lords of the Fallen. Tytuł tworzony na silniku Unreal Engine 5 będzie wydany jedynie na konsolach obecnej generacji oraz PC.

Główne cechy gry

The Lords of the Fallen to duchowy następca, jakiego zawsze chcieli fani oryginału. Gra jest znacząco większa, z olbrzymim, dualnym światem, pełnym połączeń między lokacjami i podziałem pomiędzy królestwo żywych i umarłych. Można go zwiedzać samemu lub z przyjaciółmi. Atmosfera gry jest dużo bardziej mroczna i wymagająca – świat ma silniejszą tożsamość, bogatszą narrację i bardziej wciągającą opowieść. Soulslike’owa walka jest szybsza i bardziej dynamiczna, a systemy RPG są dużo głębsze niż w oryginale

– mówi Cezar Virtosu.

źródło: informacja prasowa better. gaming agency

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *