Kampania wizerunkowa polskiej marki HAMMER

Celem kampanii Spokojnie, to HAMMER jest promocja marki HAMMER jako producenta wytrzymałych telefonów dbającego o swoich klientów. W ramach akcji firma promuje lokalny serwis, dostęp do części zamiennych oraz program skupu używanych telefonów, który gwarantuje odkup sprzętu nawet do 7 lat od zakupu.


Kampania przewiduje 30-sekundowe i 15-sekundowe spoty wideo w największych polskich stacjach telewizyjnych, na Youtube oraz kanałach social media. Nie zabraknie także działań outdoorowych.

Spot wyreżyserował Krzysztof Komander, laureat nagród Effie czy Best Stream Awards. Wystąpili w nim m.in. ratownicy GOPR, których HAMMER wspiera jako partner technologiczny. Kampania potrwa od 16 września do końca października br. Więcej informacji na specjalnej stronie poświęconej kampanii.

O marce HAMMER

HAMMER to polska marka pancernych telefonów, charakteryzujących się podwyższoną wytrzymałością oraz odpornością na wodę, pył, wstrząsy i skrajne temperatury. Z sukcesami działa od 2014 roku, oferując telefony, smartfony, smartwatche oraz dopasowane akcesoria. Właścicielem marki jest wrocławska firma mPTech.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *