Dying Light: The Beast już dostępne z pierwszymi recenzjami

Bestia wyszła na wolność! Techland ogłosił światową premierę Dying Light: The Beast. Gra trafiła jednocześnie na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S 18 września 2025.


Seria Dying Light powraca. Paweł Marchewka, CEO Techlandu, podkreśla dumę ze swojego zespołu i wspólnie stworzonej gry. Pasja, ciężka praca i zaangażowanie przyniosły efekt wyjątkowy. Ten projekt przypomniał twórcom, jak ważne jest trzymanie się fundamentów marki. Dla graczy oznacza to powrót do korzeni, a dla studia – kolejny krok naprzód.

Castor Woods otwiera swoje granice. Nathan Lemaire, Game Director, mówi o parkourze wyniesionym na nowy poziom, najbardziej zróżnicowanym otwartym świecie w historii serii i walce brutalniejszej niż kiedykolwiek. W dzień gracze przedzierają się przez hordy zombie, odkrywając własną wewnętrzną bestię. Nocą natomiast czają się stworzenia, które potrafią przerazić do szpiku kości.

Dla Tymona Smektały, Dyrektora Serii, Dying Light: The Beast to list miłosny do społeczności. Studio chciało stworzyć produkcję, na jaką fani naprawdę zasługują. Powrót Kyle’a Crane’a wyznacza długo wyczekiwany moment – czas uwolnić Bestię.

Dying Light: The Beast na Steam Decku

Techland ogłosił także pełną kompatybilność gry ze Steam Deckiem. Od dnia premiery gracze mogą zabrać przygodę wszędzie, korzystając z płynnej rozgrywki, zoptymalizowanego parkouru i intensywnej walki.

Tomasz Szałkowski, Dyrektor ds. Rendering i Audio, zapewnia, że osobiście nadzorował przygotowania specjalnego trybu „wydajności”. Ustawienia łączą optymalizację z obsługą HDR i VRR na ekranie OLED. Efekty spełniły oczekiwania, a zespół nie może się doczekać opinii graczy.

Na blogu deweloperskim pojawił się też wpis prezentujący 10 wybranych momentów z gry – od brutalnych starć po malownicze krajobrazy. To próbka klimatu, jaki czeka w The Beast.

Dying Light: The Beast

Głównym bohaterem jest Kyle Crane. Po latach eksperymentów prowadzonych przez Barona udaje mu się wyrwać na wolność. Nie jest już jednak tym samym człowiekiem. Tortury zmieniły jego ciało i umysł – teraz nosi w sobie DNA człowieka i zombie. Musi walczyć o kontrolę nad własną naturą, by móc zemścić się na oprawcy.

Akcja rozgrywa się w dolinie Castor Woods. Piękne krajobrazy kryją śmiertelne zagrożenia, a turystów zastąpiły hordy zombie. Gracze wykorzystują moce i parkour, by przetrwać, walczyć i odkrywać tajemnice tego miejsca. Każdy krok to ryzyko. A kiedy zapada zmrok, prawdziwe bestie wychodzą na łowy, a napięcie rośnie z każdą minutą.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *