Motorola Mobility ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem. Lenovo natomiast jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025. Partnerstwo z FIFA obejmuje również FIFA World Cup 2026.
Motorola razem z FIFA zaplanowały pełne emocji święto innowacyjności podczas nadchodzących Klubowych Mistrzostw Świata FIFA 2025. W trakcie tego prestiżowego turnieju piłkarskiego obie marki zadbają o wyjątkowe doświadczenia, które pozwolą poczuć atmosferę rozgrywek z bliska. Motorola wykorzysta swój rozpoznawalny wizerunek w ramach działań promocyjnych na murawie, jednocześnie wzmacniając zaangażowanie fanów piłki nożnej na całym świecie.
Motorola dąży do jeszcze silniejszego powiązania z piłką nożną – sportem, który łączy ludzi na całym świecie. To podejście podkreśla trwałą relację marki ze światem sportu i świetnie oddaje jej kluczowe cechy: pasję, energię oraz innowacyjność. Wspólnie z Lenovo, Motorola stawia na dostarczanie nowoczesnych, zintegrowanych rozwiązań technologicznych, które wzbogacają doświadczenia związane z futbolem. W efekcie piłka nożna staje się bardziej dostępna i angażująca, a nowatorskie narzędzia oparte na AI i nowych technologiach otwierają zupełnie nowe możliwości dla fanów na całym świecie.
Konkurs dla fanów piłki nożnej
W ramach działań skierowanych do fanów piłki nożnej, zakup smartfona z serii moto g od Motoroli otwiera drogę do wyjątkowej nagrody. Pięciu wyjazdów dla dwóch osób na FIFA Club World Cup 2025 w formule all-inclusive.
Na uczestników czeka nie tylko wstęp na emocjonujące spotkania w Nowym Jorku, lecz także kompleksowe wsparcie. Marka przejmuje na siebie koszty podróży oraz pobytu. Trzy najlepsze zgłoszenia zapewnią miejsca na finale, natomiast kolejne dwa – na jednym z półfinałów. Organizatorzy przewidzieli daty tych kluczowych meczów na 8 i 9 lipca (półfinały) oraz 13 lipca (finał).
- Kup jeden z kwalifikujących się smartfonów Motorola – urządzenia z serii moto g zakupione pomiędzy 4 czerwca a 28 czerwca w sklepach: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, X-KOM, Neonet, Komputronik, Sferis, Delkom, eLenovo oraz w showroomie Lenovo i Motorola w Warszawie.
- Udostępnij na swoim Instagramie kreatywny post (zdjęcie lub wideo), w którym zaprezentujesz swój talent (sztuczki piłkarskie, malowanie, śpiew, taniec, gry lub inne unikalne umiejętności) i odpowiesz na pytanie „Dlaczego to właśnie Ty powinieneś/aś pojechać na FIFA Club World Cup 2025™.
- Oznacz oficjalny profil @motorolapolska i dodaj hasztagi #MotorolaFIFA, #MotorolaSkills;
- Zarejestruj swoje zgłoszenie na oficjalnej konkursu www.motorola.com/fifa.
Zgłoszenia są przyjmowane do 28 czerwca, a zwycięzcy zostaną ogłoszeni wkrótce potem. By uzyskać bardziej szczegółowe informacje i zgłosić swój udział, należy odwiedzić oficjalną stronę konkursu.
Partnerstwo Motorola i FIFA
Wieloletnia współpraca między Motorolą a FIFA zyskała swój początek podczas rozgrywanego na Seszelach turnieju FIFA Beach Soccer World Cup 2025. Kolejnym krokiem na tej wspólnej drodze stały się Klubowe Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. To wydarzenie o bezprecedensowej skali, obejmujące 63 widowiskowe mecze w 12 różnych lokalizacjach i gromadzące 32 drużyny z całego świata.
Motorola wspiera FIFA nie tylko jako partner technologiczny, lecz także jako marka zaangażowana w tworzenie bardziej inkluzyjnego, dostępnego i emocjonującego futbolu. Zarówno na piasku, jak i na największych arenach świata współpraca ta pokazuje, jak silne może być połączenie sportowej pasji z technologiczną wizją i zaangażowaniem w budowanie globalnej wspólnoty.


źródło: informacja prasowa Motorola Polska / Rumour