United Label, studio będące platformą wydawniczą CI Games, znaną z ambitnych i niezwykle dopracowanych produkcji, potwierdziło podczas targów Gamescom, że Tails of Iron 2: Whiskers of Winter pojawi się w lutym 2025. Gra będzie dostępna na PC oraz konsolach Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation5, PlayStation 4 i Nintendo Switch. W sequelu gracze wcielą się w Arlo – syna Strażnika Północy – w trakcie jego wędrówki przez surowe ziemie, gdzie jego jedynym celem będzie pokonać starożytne zło bytujące na mroźnych pustkowiach.
Osadzone w powojennych realiach konfliktu między Szczurem i Żabą, Tails of Iron 2: Whiskers of Winter rozwija fundamenty poprzedniej części. Do gry trafią zupełnie nowe polowania na potwory – gigantyczne bestie z Północy. Pojawi się także ulepszony system walki, doceniony przez krytyków już w części pierwszej, wzbogacony o szereg nowych funkcji. W drugiej części powracają charakterystyczne, surowe głosy wielokrotnie nagradzanego aktora głosowego – Douga Cockle’a (Wiedźmin 3, Baldur’s Gate 3, Alan Wake 2). Po raz kolejny opowie sagę przepełnionego chęcią zemsty Arlo.
Najważniejsze cechy Tails of Iron 2: Whiskers of Winter
- Obszerna, przepełniona zemstą kampania. W Whiskers of Winter gracze staną do walki przeciwko nowym rodzajom bestii, znanym jako Mroczne Skrzydła. Podczas podróży Arlo przemierzy sześć zróżnicowanych biomów dostępnych w ramach półotwartego świata, zamieszkiwanych przez nieznane dotąd stworzenia.
- Ambitna walka. Tails of Iron 2 rozwija charakterystyczny dla serii, wymagający system walki. Oferuje ulepszoną mechanikę broni, w tym cztery efekty żywiołów (ognia, lodu, elektryczności i trucizny), nasycając szczurzy arsenał pełnią nowych możliwości.
- Polowanie na potwory. B przechylić szalę zwycięstwa przeciwko armii Mrocznoskrzydłych, Arlo będzie mógł wytropić i pokonać 15 gigantycznych bestii. Zabicie ich pozwoli zebrać cenne materiały, niezbędne do ulepszenia ekwipunku.
- Ulepszony system budowania bazy. Buduj i ulepszaj zniszczoną osadę Winter’s Edge. Rozwinięta baza otworzy dostęp do potężniejszych przedmiotów z kuźni, smaczniejszych posiłków z kuchni i innych ulepszeń.
- System dnia i nocy. Arlo będzie musiał stawić czoła różnym wrogom. Niektórzy z nich pojawiają się tylko za dnia lub w nocy. Kolejne rodzaje przeciwników ujawnią się w miarę pokonywania kolejnych potworów na drodze do szczurzej zemsty.
źródło: informacja prasowa better. gaming agency