Do 12 sierpnia 2025 wszelkie działania wojenne podejmowane w imię Świętej, będą obficie nagradzane w Diablo IV. Błogosławieństwo Matki, przejawiające się w zwiększonym doświadczeniu za pokonanych przeciwników i dodatkowej ilości złota dotknie zarówno oddanych wyznawców, jak i zatwardziałych heretyków.
Podczas wydarzenia gracze otrzymują aż 35 % więcej doświadczenia i 50 % więcej złota przy zabijaniu potworów. Bonusy działają we wszystkich światach, na wszystkich poziomach i na wszystkich trybach gry, czyli zarówno w Trybie Sezonowym, jak i Wieczności.
Buff nie wymaga żadnego aktywowania. Wystarczy zalogować się w dniach wydarzenia, a premie otrzymuje każda postać, na dodatek automatycznie. Daje to świetną okazję do szybszego levelowania nowych bohaterów, farmienia złota na ulepszenia ekwipunku i efektywnego wypełniania celów sezonowych. Warto wykorzystać ten czas na masowe farmienie mobów, eksplorację otwartego świata, bieganie po podziemiach i polowanie na gobliny. Dzięki bonusom i odpowiednim buildom można zmaksymalizować korzyści z eventu.
Sezon 9. Grzechy Horadrimów
Sezon wprowadza nową ścieżkę misji, podczas których zbierzecie „Wiedzę Horadrimów”. Aby ją zdobyć, zabijajcie elitarne bestie, bossów lub eksplorujcie mini‑lochy – Skarbce Horadrimów. Dodatkowo odnajdziecie specjalne fiolki, które potem możecie wymienić na klejnoty lub doświadczenie w reputacji. W Kerigarze udostępnicie „Fokus Horadrimów”, gdzie można śledzić swoje postępy.
Ten sezon rozbudowuje system magii za sprawą zaklęć Horadrimów. Każde zaklęcie składa się z trzech modułów:
- Katalizator – nadaje podstawowy efekt i reguluje cooldown,
- Infuzja – zmienia typ obrażeń (ogień, lód, itd.),
- Arkana – dodaje dodatkowe efekty, jak spowolnienie czy większy damage.
Gracze dostaną pełnię swobody w łączeniu tych elementów, co sprzyja eksperymentowaniu i tworzeniu własnych buildów.
W Podziemiach Koszmarów pojawią się losowe, krótkie instancje – Skarbce Horadrimów. Trzeba tam aktywować filary i zdobywać zasoby zwane „dostrojeniem”, które podnoszą wartość nagród i poziom wyzwań.
Na końcowym etapie rozgrywki natraficie na Spotęgowane Koszmary – trzy połączone instancje o narastającym poziomie trudności, zakończone starciem z Astarotem oraz jego potężnym Amalgamatem. Przygotujcie się na podwójne wyzwanie i mechanikę, w której Amalgamat powraca zmartwychwstały, jeśli Astarot jeszcze żyje.
źródło: Blizzard Entertainment