Motorola x Runmageddon: finał Biznes Ligi 2025

Runmageddon, największy cykl biegów z przeszkodami w Polsce, wspólnie z marką Motorola prowadzi projekt łączący integrację firmowych drużyn z elementem sportowej rywalizacji między markami. Finał sezonu Biznes Ligi odbędzie się w sobotę, 4 października 2025, na terenie Poligonu Pancernej w Warszawie. Wydarzenie zamknie tegoroczny cykl startów drużyn firmowych. Oprócz rywalizacji na trasie i wspólnego budowania zespołowej energii zaplanowano też dodatkowe atrakcje dla uczestników.


Biznes Liga powstała jako inicjatywa Runmageddonu skierowana do firm i ich pracowników. Rywalizacja trwa przez cały rok, a drużyny zdobywają punkty za każdy start w zawodach w całej Polsce. Wyniki trafiają do oficjalnej klasyfikacji dostępnej na stronie organizatora. W sezonie 2025 odnotowano już 1200 tzw. osobostartów.

Biznes Liga powstała, by zachęcać ludzi do aktywności fizycznej, wspólnego wysiłku i rywalizacji w sportowym duchu. Chcieliśmy także pokazać, że integracja zespołów może mieć nietypową formę – pełną błota, emocji i dobrej zabawy. Finał Biznes Ligi Runmageddon X Motorola to coś więcej niż bieg. To święto integracji zespołów, możliwość wyrwania się z biura i przeżycia czegoś, co zostanie w pamięci na długo. Zwieńczenie rywalizacji uzupełnią specjalna trasa, strefa VIP i nagrody dla najlepszych.

– podkreśla Milivoj Puškar, chief commercial & brand officer w Runmageddon.

Plan wydarzenia obejmuje networking w strefie VIP, wspólny start wszystkich drużyn, ceremonię wręczenia nagród oraz sesję zdjęciową Twarze Biznes Ligi 2025. W rywalizacji wezmą udział reprezentacje wielu znanych marek, m.in. Rossmann, Sii, EY i Media Expert. Sponsorem tytularnym pozostaje Motorola, która wspierała projekt przez cały sezon.

Partnerstwo z Biznes Ligą to szansa na zaprezentowanie naszych smartfonów biznesowych w warunkach, jakie stawia Runmageddon. Podczas finału zapewnimy wsparcie niezawodną technologią i będziemy towarzyszyć drużynom w sportowej rywalizacji. Cieszymy się, że możemy po raz kolejny pokazać wytrzymałość naszych rozwiązań.

– zaznacza Klaudia Zielonka, senior partner marketing specialist w Motorola Polska.

Szczegóły wydarzenia i formularz rejestracyjny dostępne są na stronie https://biznesliga.runmageddon.pl/.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *