God of Weapons na Xboxach

Gra God of Weapons zadebiutowała 12 czerwca na Xbox One i Xbox Series X|S, łącząc w sobie cechy arena survival, roguelike, RPG akcji i dynamicznej strzelanki bullet hell. Intensywna rozgrywka wymaga nie tylko refleksu, lecz także strategicznego podejścia. Wcześniej tytuł zdobył uznanie wśród graczy PC, a na Steamie utrzymuje wysoki poziom – 85% pozytywnych recenzji spośród blisko 4100 opinii.


Za produkcję odpowiada niezależne studio Archmage Labs z Wietnamu, które wypuściło grę pierwotnie w 2023 roku. W planach znalazła się również wersja na PlayStation 5, która ma pojawić się w nadchodzących miesiącach.

God of Weapons oferuje izometryczną rozgrywkę w stylu arena survival, łącząc mechaniki roguelike, RPG akcji oraz bullet hell. Gra stawia na szybkie, intensywne potyczki, w których liczy się zarówno refleks, jak i umiejętność dopasowania strategii do sytuacji. Gracze mierzą się z kolejnymi falami potworów, przemierzając poziomy tajemniczej wieży Zhor. Fabuła skupia się na walce z siłami chaosu i destrukcji, a całość dopełnia mroczna, sugestywna oprawa graficzna.

W God of Weapons broń atakuje samoczynnie, dlatego kluczowe staje się unikanie ciosów i trafne dobieranie ekwipunku. Ograniczona pojemność plecaka sprawia, że każda decyzja dotycząca uzbrojenia nabiera większego znaczenia. Gracze mogą skorzystać z rozbudowanego arsenału, który obejmuje zarówno broń białą, jak i dystansową. Oprócz tego dostępne są różnorodne akcesoria oraz specjalne zdolności bojowe, co urozmaica styl walki.

Kolejne poziomy generują się losowo, co w połączeniu z przypadkowym przydziałem przedmiotów, przeciwników i umiejętności, wpływa na dużą różnorodność rozgrywki. W miarę postępów odblokować można coraz potężniejsze bronie i dodatki, co dodatkowo zachęca do kolejnych podejść.

God of Weapons – główne cechy gry

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *