Galaktus Publishing nawiązał współpracę z Dark Jay Studio, by wspólnie wprowadzić na rynek grę Arms of God. Ten mroczny auto-shooter, inspirowany klasykami takimi jak DOOM, Brotato czy Diablo, trafi do graczy w pierwszym kwartale 2026 roku. Produkcja już teraz zdobywa uznani. Podczas gali Digital Dragons zdobyła 3. miejsce w kategorii gier niezależnych.
Za grę odpowiada Dark Jay Studio – gdańskie studio założone przez duet małżeński. Dominik Sójka, twórca i główny deweloper, który pracował wcześniej przy takich tytułach jak Spectre Divide, The Beast Inside czy Book of Demons, samodzielnie zajmuje się całym procesem tworzenia. Od pomysłu, przez scenariusz i projekt graficzny, aż po programowanie. Z kolei Barbara Sójka dba o marketing i promocję, zapewniając, że wieść o Arms of God trafi do szerokiej publiczności.
Gracze zanurzą się w brutalny, postapokaliptyczny świat, gdzie wcielą się w ostatniego templariusza i ruszą na krucjatę przeciwko demonicznym siłom, przywołanym na Ziemię przez… sam Kościół. W trakcie gry odwiedzą ruiny miast, ciemne lasy i zapomniane przedmieścia, by dotrzeć do zniszczonej Katedry i poznać przerażającą prawdę.
Czekamy z niecierpliwością
Arms of God wyróżnia się świeżym podejściem do gatunku. Łączy dynamiczną, brutalną akcję z gotyckim klimatem oraz bogatym systemem rozwoju. Gracze skorzystają nawet z pięciu rodzajów broni jednocześnie, tworząc unikalne kombinacje z niszczycielskim efektem. Kluczową rolę odegra także strategiczne budowanie postaci i system metapostępu, pozwalający odbudować zrujnowaną siedzibę zakonu – Katedrę.



źródło: informacja prasowa / Galaktus