To już ćwierć wieku pełnego innowacji designu i pasji. Stadler Form, producent wyjątkowych, atrakcyjnych wizualnie urządzeń do poprawy jakości powietrza, świętuje 25 rocznicę istnienia. Marka nadal kontynuuje swoją misję łączenia elegancji z zaawansowaną technologią, by zapewnić zdrowy oddech i nadać charakteru przestrzeniom. Z tej okazji producent zaprezentował wyjątkową edycję limitowaną trzech aromatyzerów: Mia, Jasmine i Lucy, które zabłysną złotem.
Przez ostatnie 25 lat, Stadler Form nie tylko tworzył urządzenia gospodarstwa domowego, ale także definiował nowy wymiar elegancji w technologii. Skupienie na poprawie jakości powietrza, pasja do innowacji oraz zamiłowanie do wyjątkowego designu sprawiły, że produkty marki są nie tylko efektywne w działaniu, ale także charakteryzują się najwyższą jakością wykonania i wzbogacają wnętrza.
Nietypowy początek
Historia rozpoczęła się w 1998 roku, kiedy Martin Stadler założył firmę w szwajcarskim Zug. Jego prywatne poszukiwania nawilżacza powietrza, który oprócz standardów technicznych, spełniałby również wymogi walorów estetycznych, nie przyniosły oczekiwanych rezultatów. Zamiast czekać, postanowił stworzyć go sam. W 1999 roku powstał nawilżacz Fred, którego niezwykły design autorstwa Mattiego Walkera zachwyca do dziś.
W kolejnych latach marka Stadler Form kontynuowała swoją misję innowacji. Pośród wielu projektów na szczególną uwagę zasługują powstałe w 2008 roku modele z gamy Oskar. Są to nawilżacze, które swoim ponadczasowym designem, intuicyjną obsługą i energooszczędną pracą zdobyły uznanie użytkowników. Kolejne lata przyniosły firmie wiele nagród w prestiżowych konkursach, między innymi Red Dot Design Award, IF Design Award, German Design Award czy Good Design, potwierdzając wysoką jakość wzornictwa.
Pełna gama sprzymierzeńców w walce o jakość powietrza
Stadler Form to termowentylatory, osuszacze powietrza, wentylatory, nawilżacze, oczyszczacze, aromatyzery i higrometry. Szeroka gama funkcjonalności, dostosowanie do różnych rozmiarów pomieszczeń i potrzeb użytkowników, ale też uznany design, jak zawsze charakteryzują gamę produktów. Doskonałym przykładem połączenia użyteczności ze stylem jest aromatyzer Sophie. Pełni on również funkcję lampionu do użytku na zewnątrz. Używane w domu czy na tarasie urządzenie zachwyca efektownym, bursztynowym światłem imitującym realistyczny płomień. W połączeniu z cichym uwalnianiem zapachu dzięki wykorzystaniu technologii ultradźwiękowej i 11 godzinnym czasem pracy baterii, staje się nieodłącznym kompanem nastrojowych wieczorów.
Urządzenia te przy zastosowaniu specjalnej mieszanki olejków eterycznych (Stadler Form Repel) mogą uwalniać aromat, który odstrasza owady. Autor projektu, Fabian Zimmerli, doceniony w wielu międzynarodowych konkursach designu podkreśla, że tworzy zawsze z myślą o pięknie i prostocie. Wygląd Sophie i jej mniejszej wersji Sophie Little są tego doskonałym przykładem.
Design
Wszystkie wprowadzane przez Stadler Form produkty powstają w ścisłej współpracy ze znanymi szwajcarskimi projektantami. Od początku działania firmy, odpowiedzialnym za kierunek, który marka wybrała w dziedzinie wzornictwa użytkowego jest Matti Walker. Zadaniem tych ludzi jest zamknięcie zaawansowanych technologii w wykonanej z najwyższej jakości materiałów formie, która wzbogaca wnętrza. O jakości ich pracy oraz zrozumieniu rynkowych potrzeb najlepiej świadczy fakt, że na przestrzeni lat, zdobyli kilkadziesiąt wyróżnień za design, w tym te najbardziej renomowane jak IF Design, Housewares Design oraz Red Dot.
Złote, a skromne
W ramach obchodów 25-lecia, producent przedstawia nową, limitowaną odsłonę trzech znanych aromatyzerów. Wszystkie w jubileuszowym złocie. Wśród nich: cicha i dyskretna Mia działająca do 10 godzin po napełnieniu zbiornika, ultradźwiękowa Jasmine pracująca w trybie interwałowym do 24 godzin oraz efektowna Lucy, uwalniająca zapach z efektem realistycznego płomienia, działająca bezprzewodowo do 7 godzin.
Aromatyzery ze złotej, limitowanej edycji będzie można również kupić w sieci sklepów Media Expert oraz oficjalnym sklepie internetowym marki www.stadler-form.pl.
25 lat tworzenia piękna w powietrzu to tylko początek. W Polsce marka jest obecna na rynku już 11 lat. W październiku 2022 w Warszawie, na premierze nawilżaczy powietrza z gamy Karl pojawił się sam Martin Stadler. Uświetnił on obchody 10-lecia na polskim rynku. Historia toczy się dalej, a Stadler Form z pasją wciąż dąży do tworzenia urządzeń, które nie tylko poprawiają jakość powietrza, ale również dodają uroku wnętrzom.
źródło: informacja prasowa Stadler Form / Rumour