Marcin Prokop w lokalnej kampanii marki OPPO

OPPO startuje z ogólnopolską kampanią pod hasłem „UżywAI – to proste!” promującą nowe smartfony z serii OPPO Reno12 5G. Weźmie w niej udział Marcin Prokop, który współpracował już z marką w ramach poprzednich generacji serii OPPO Reno. Działania reklamowe obejmują: digital, DOOH i OOH, media społecznościowe oraz materiały promocyjne w punktach sprzedaży.


OPPO przy okazji premiery nowej generacji serii smartfonów OPPO Reno – OPPO Reno12 5G, współpracuje z Marcinem Prokopem. Materiały z jego wizerunkiem pojawią się m.in. w digital’u, mediach społecznościowych oraz materiałach promocyjnych w punktach sprzedaży. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Pure Play, media społecznościowe prowadzi agencja HoH, a działania PR wspiera agencja 24/7Communication.

W przeszłości dziennikarz i prezenter telewizyjny promował m.in. serię OPPO Reno4 oraz poprowadził jej niestandardową premierę, która odbyła się w formule talk show. Była to pierwsza lokalna, szerokozasięgowa kampania marki OPPO w Polsce. Marcina Prokopa mogliśmy również zobaczyć w kampaniach serii: OPPO Reno5 5G oraz OPPO Reno6 5G.

Premierowa seria smartfonów – OPPO Reno12 5G

W komunikacji najnowszej serii OPPO Reno12 5G producent, w myśl swojej misji Technology for Mankind, Kindness for the World, skupia się na AI. Po raz pierwszy w premierowych modelach OPPO Reno12 Pro 5G oraz OPPO Reno12 5G producent wprowadził pakiet funkcji GenAI. Zgodnie ze strategią, AI ma stać się technologią dostępną dla wszystkich.

Debiutujące modele, poza wspomnianymi wcześniej zaawansowanymi funkcjami GenAI, charakteryzują również możliwości fotograficzne oraz zwiększona wytrzymałość.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *