W Sanktuarium rozpoczął się czas złudzeń. Czy to oznacza Powrót Beliala, czy jednak wszystko wygląda tylko na jego dzieło? Tylko Władca Kłamstw zna odpowiedź, ale i Wy musicie ją odkryć w Sezonie 8. Diablo IV. Od 29 kwietnia, od godziny 19:00 CEST, połączycie siły z nowymi sojusznikami, sięgniecie po moce bossów i stawicie czoła niezwykłym widmowym potworom, by poznać prawdę.
Belial, Władca Kłamstw
Belial wciąż skrywa swoje prawdziwe zamiary, ale jego powrót wywołał zamieszanie. Sanktuarium nawiedziły tajemnicze widmowe potwory. Mieszkańcy tych ziem nie zamierzają bezczynnie patrzeć na inwazję. Niektórzy już wyruszyli, by osobiście zbadać naturę tych istot. Wśród nich są Sajena, dawna magini Vizjerei, oraz Jarius, który nazywa siebie rycerzem Katedry Światłości. Choć początkowo traktują się z rezerwą, wspólnie ruszają tropem tych stworzeń, starając się odkryć źródło zagrożenia.
Dołączcie do nich i razem ujawnijcie prawdę ukrytą za intrygą Beliala. W trakcie wyprawy zdobędziecie nowe moce bossów, które uczynią Was potężniejszymi niż kiedykolwiek wcześniej. Przyszłość Sanktuarium zależy od Waszej trójki – nie możecie pozwolić sobie na porażkę.
By rozpocząć zadanie „Władca Kłamstw”, odnajdźcie tajemniczą postać czekającą w centrum Kiowosadu, tuż obok punktu nawigacyjnego. Pamiętajcie, że musicie wcześniej ukończyć kampanię z podstawowej wersji Diablo IV i stworzyć nową postać w Sferze Sezonowej.
Moce Bossów
Magia iluzji otwiera przed Wami nowe możliwości. Teraz możecie przejąć moce bossów, którzy wcześniej wykorzystywali je, by unicestwić Waszych bohaterów. Te potężne zdolności wzbogacają sposób, w jaki tworzycie konfigurację swojej postaci. Zdobywacie je po pokonaniu bossów świata, uczestnicząc w wydarzeniach, a także przemierzając leża – wcześniej znane jako miejsca końcowych starć w grze.
W całym Sanktuarium czeka na Was 24 bossów, których moce możecie przejąć. Każda z nich zawiera dwa kluczowe elementy – moc Nadrzędną i Modyfikator. Efekty tych zdolności zależą od miejsca, w którym je umieścicie. Jednocześnie możecie aktywować jedną moc Nadrzędną i trzy Modyfikatory.
Nadrzędna moc stanowi główny filar konfiguracji – to ona najmocniej wpływa na styl walki. Z kolei Modyfikatory służą do jej wzmocnienia i udoskonalenia. Próbujcie różnych zestawień, eksperymentujcie i dopasowujcie kombinacje do własnych preferencji, by stworzyć idealną synergię.
Po raz pierwszy w tym sezonie możecie zdobyć moce bossów, pokonując odpowiednich przeciwników. Wśród nich znajdziecie zarówno bossów świata, jak i tych związanych z nowym wydarzeniem – Inwazją Widm. Czeka na Was również starcie z samą Lilith, której moc możecie posiąść.
Kompletna lista wszystkich 24 mocy bossów, w tym ich efektów Nadrzędnych i Modyfikatorów
Promień z Piersi Wędrującej Śmierci (do zdobycia po pokonaniu bossa świata, Wędrującej Śmierci).
- Moc Nadrzędna: kiedy postać podtrzymuje umiejętność, pojawia się promień, który zadaje 300% obrażeń od odmrożenia na sekundę. Trafieni wrogowie odnoszą od postaci obrażenia zwiększone o 50%[x] przez 1 sek.
- Modyfikator: Nadrzędna moc bossa natychmiast powoduje egzekucję trafionych wrogów (oprócz bossów), którzy mają poniżej 15,5% zdrowia. Po egzekucji wroga postać zyskuje 25 pkt. podstawowego zasobu.
Trujący Oddech Aszawy (do zdobycia po pokonaniu bossa świata, Aszawy).
- Moc Nadrzędna: trafienie wroga będącego pod wpływem obrażeń z upływem czasu sprawia, że pojawia się fala kwasu zadająca 1200% obrażeń od zatrucia w ciągu 4 sek. Wartość zatrucia zwiększa się o 10% za każdy 1% zdrowia celu, na który wpłyną obrażenia z upływem czasu.
- Modyfikator: raz na użycie umiejętności zadawanie obrażeń mocą Nadrzędną nakłada na wroga dodatkowo 45% obrażeń od zatrucia w ciągu 3 sek.
Wybuchowa Ruda Skąpstwa (do zdobycia po pokonaniu bossa świata, Skąpstwa Przeklętego Złotem).
- Moc Nadrzędna: kiedy postać zyskuje punkty podstawowego zasobu przekraczające maksymalną wartość, pojawia się fragment rudy. Po upływie 2,5 sek. ruda wybucha i zadaje 700% obrażeń od Ognia. Maksymalna liczba aktywnych jednocześnie fragmentów rudy: 3.
- Modyfikator: aktywowanie Nadrzędnej mocy bossa zużywa wszystkie punkty podstawowego zasobu, aby zwiększyć obrażenia o 0,01%[x] za każdy zużyty punkt zasobu.
Szpony Alleka (do zdobycia po pokonaniu tego widma podczas wydarzenia Inwazja Widm).
- Moc Nadrzędna: użycie umiejętności Podstawowej zadaje trafionym wrogom 200% obrażeń od iskrzenia w ciągu 4 sek.
- Modyfikator: szybkość ruchu postaci jest zwiększona o 5% i dodatkowo o 0,5% za 1% posiadanej premii do redukcji czasu odnowienia, maksymalnie do 11%.
Szkolenie Władcy Bestii (do zdobycia po pokonaniu tego widma podczas wydarzenia Inwazja Widm).
- Moc Nadrzędna: za każdym razem, kiedy postać używa umiejętności Przywołania lub wzywa posiłki najemników, jeden z przywołanych bytów lub zwerbowanych najemników ogłusza pobliskich wrogów na 2 sek. i zyskuje 75% redukcji obrażeń.
- Modyfikator: przywołane byty zadają obrażenia zwiększone o 5%[x] i dodatkowo o 0,25%[x] za każdy 1% posiadanej premii do obrażeń od przytłoczenia, maksymalnie o 17%[x].
Sabotaż Szantażysty (do zdobycia po pokonaniu tego widma podczas wydarzenia Inwazja Widm).
- Moc Nadrzędna: użycie umiejętności Głównej podczas posiadania bariery powala pobliskich wrogów na 1,1 sek. Ten efekt może wystąpić maksymalnie raz na 5 sek. na każdego wroga.
- Modyfikator: za każdym razem, gdy postać zyskuje umocnienie, zyskuje dodatkowo 11% jego wartości jako barierę na 6 sek.
Zakłócenie Żniwiarza Ciała (do zdobycia po pokonaniu tego widma podczas wydarzenia Inwazja Widm).
- Moc Nadrzędna: zadawanie obrażeń odsłoniętemu wrogowi usuwa efekt odsłonięcia, a następnie ogłusza tego wroga oraz pobliskich wrogów na 0,5 sek. Wartość ogłuszenia jest o 100% większa w przypadku bossów.
- Modyfikator: postać zyskuje 5%[x] premii do obrażeń zadawanych odsłoniętym celom i dodatkowo 0,5%[x] premii za każdy 1% posiadanej premii do czasu działania ograniczenia kontroli, maksymalnie 10,5%[x].
Pośpiech Orędownika Nienawiści (do zdobycia po pokonaniu tego widma podczas wydarzenia Inwazja Widm).
- Moc Nadrzędna: użycie umiejętności Ognia lub Cienia gwarantuje 1,1% premii do szybkości ruchu na 3 sek., maksymalnie 11%.
- Modyfikator: postać zyskuje 5%[+] premii do szansy na trafienie krytyczne i dodatkowo 0,5%[+] premii za każde posiadane 1% premii do odporności na Cień, maksymalnie 12%[+].
Iskry Kirmy (do zdobycia po pokonaniu tego widma podczas wydarzenia Inwazja Widm).
- Moc Nadrzędna: kiedy postać wykonuje Odskok, pobliscy wrogowie odnoszą 200% obrażeń od iskrzenia w ciągu 4 sek.
- Modyfikator: czas odnowienia Odskoku jest skrócony o 5% i dodatkowo o 0,2% za każdy 1% premii do odporności na Błyskawice, maksymalnie do 11%.
Oko Banitki Strzelczyni (do zdobycia po pokonaniu tego widma podczas wydarzenia Inwazja Widm).
- Moc Nadrzędna: zadawanie obrażeń bezpośrednich odległemu wrogowi spowalnia jego oraz innych wrogów wokół niego o 40% na 5 sek.
- Mod: obrażenia zadawane wrogom wzrastają, im dalej znajduje się cel, maksymalnie o 10,5%[x].
Płomienie Sinerata (do zdobycia po pokonaniu tego widma podczas wydarzenia Inwazja Widm).
- Moc Nadrzędna: użycie umiejętności Mobilności zadaje pobliskim wrogom 50% obrażeń od podpalenia w ciągu 4 sek.
- Modyfikator: obrażenia od wszystkich żywiołów są zwiększone o 5%[x]. Za każdy 1% posiadanej premii do odporności na dany żywioł, postać zyskuje 0,2%[x] premii do obrażeń tego żywiołu, maksymalnie 15,5%[x].
Toksyny Skerga (do zdobycia po pokonaniu tego widma podczas wydarzenia Inwazja Widm).
- Moc Nadrzędna: kiedy wróg nakłada na postać obrażenia z upływem czasu, postać zadaje temu wrogowi 600% obrażeń od zatrucia w ciągu 4 sek.
- Modyfikator: kiedy postać odnosi obrażenia z upływem czasu, ma 5% szans na to, że zamiast tego odzyska zdrowie. Szansa ta jest zwiększona o 50% odporności na Truciznę pochodzącej z premii, maksymalnie do 12%.
Szał Toruska (do zdobycia po pokonaniu tego widma podczas wydarzenia Inwazja Widm).
- Moc Nadrzędna: zadawanie obrażeń wrogowi o ograniczonej kontroli sprawia, że on i pobliscy wrogowie zyskują nieustępliwość, ale postać zyskuje 10,5%[x] premii do obrażeń, szybkości ataku i szybkości ruchu na 3 sek.
- Modyfikator: postać zyskuje 5%[+] premii do szybkości ataku i dodatkowo 0,25%[+] premii za każdy 1% posiadanej premii do obrażeń zadawanych wrogom o ograniczonej kontroli, maksymalnie 10,5%[+].
Do zdobycia na poziomie trudności Udręka I lub wyższym
Kryształowy Wabik Beliala (do zdobycia po pokonaniu Beliala podczas zasadzki w leżu bossa).
- Moc Nadrzędna: kiedy postać używa umiejętności Zwinności, Defensywnej lub Makabry, pojawia się kryształ, który prowokuje wrogów i wybucha po 3 sek., zadając przy tym 600% obrażeń od Cienia.
- Modyfikator: aktywowanie Nadrzędnej mocy bossa wywołuje przerażenie pobliskich wrogów na 0,75 sek. i zadaje im 50% obrażeń od Cienia.
Wiatr Nienawiści Lilith (do zdobycia po pokonaniu Lilith).
- Moc Nadrzędna: kiedy postać używa umiejętności, wrogów atakuje fala kolców, które utrzymują się przez 2 sek. i zadają 400% obrażeń Fizycznych. Wrogowie odnoszą obrażenia zwiększone o 60%[x] od Wiatru Nienawiści za każdym razem, kiedy umiejętność ta ich trafi, maksymalnie o 300%[x].
- Modyfikator: trafienie elitarnego wroga Nadrzędną mocą bossa tworzy na 15 sek. bezwładny klon pęcherza, który ma 10% maksymalnego zdrowia trafionego wroga. Zabicie klona odbiera temu elitarnemu wrogowi 2,1% zdrowia. Maksymalna liczba aktywnych jednocześnie klonów na jednego elitarnego wroga: 1. Maksymalna liczba aktywnych jednocześnie klonów pęcherzy na bossa: 2. Jeśli wróg jest pod wpływem Odporności, klony pęcherza się nie pojawią.
Zagrzebanie Duriela (do zdobycia po pokonaniu potężniejszego bossa leża, Duriela).
- Moc Nadrzędna: kiedy postać wykonuje Odskok, zagrzebuje się pod ziemią, unieruchamiając pobliskich wrogów na 5 sek. Podczas wchodzenia pod ziemię i wychodzenia spod niej postać zadaje 100% obrażeń. Przebywając pod ziemią, postać zadaje 100% obrażeń co 0,25 sek. Czas odnowienia Odskoku jest wydłużony o 4 sek., a skuteczność efektów redukujących czas odnowienia Odskoku wynosi 50%.
- Modyfikator: aktywowanie Nadrzędnej mocy bossa gwarantuje 21%[+] premii do szansy na unik na 5 sek. Kiedy postać unika ataku, unieruchamia pobliskich wrogów na 3 sek.
Kaleczące Spojrzenie Beliala (do zdobycia po pokonaniu niezrównanego bossa leża, Beliala, Władcy Kłamstw).
- Moc Nadrzędna: po wypiciu mikstury leczenia postać zyskuje 50% premii do redukcji obrażeń na 2 sek. i ciska z oczu promienie, które zadają wrogom 438% obrażeń od spaczenia w ciągu 3,5 sek. Po wystąpieniu tego efektu nie można używać mikstur leczenia przez kolejne 5 sek. Można użyć mikstury leczenia, kiedy postać jest w pełni zdrowia.
- Modyfikator: aktywowanie Nadrzędnej mocy bossa gwarantuje ukrycie na 2 sek. Po zyskaniu ukrycia zadajesz obrażenia od przytłoczenia zwiększone o 11%[x] na 2 sek.
Płonąca Czaszka Andariel (do zdobycia po pokonaniu potężniejszego bossa leża, Andariel).
- Moc Nadrzędna: po staniu w bezruchu przez 1 sek. postać przywołuje na 4 sek. czaszkę, która orbituje wokół niej i zionie ogniem zadającym wrogom 450% obrażeń od podpalenia w ciągu 3 sek.
- Modyfikator: podpaleni wrogowie odnoszą obrażenia zwiększone o 10,5% od efektów obrażeń z upływem czasu.
Mroźne Kolce Zamrożonej Bestii (do zdobycia po pokonaniu początkowego bossa leża, Zamrożonej Bestii).
- Moc Nadrzędna: po użyciu umiejętności wywołujących ograniczenie kontroli lub zamroczenie 3 razy postać strzela mroźnymi kolcami, które zadają 800% obrażeń od Zimna i zamrażają wrogów na 2 sek.
- Modyfikator: Nadrzędna moc bossa wyziębia atakowanych wrogów o 2,5%[x].
Piorunujący Kwadrat Grigora (do zdobycia po pokonaniu początkowego bossa leża, Grigora).
- Moc Nadrzędna: po użyciu umiejętności Głównej rozchodzi się błyskawica, która w ciągu 1,2 sek. zadaje 250% obrażeń od Błyskawic przy każdym trafieniu.
- Modyfikator: raz na aktywację umiejętności zadanie obrażeń wrogowi Nadrzędną mocą bossa powoduje ogłuszenie trafionych wrogów na 0,25 sek.
Kałuża Krwi Władcy Zira (do zdobycia po pokonaniu początkowego bossa leża, Władcy Zira).
- Moc Nadrzędna: po zadaniu obrażeń wrogowi przywołujesz kałużę krwi, która zadaje 400% obrażeń od krwawienia na sekundę w ciągu 4 sek. Maksymalna liczba aktywnych jednocześnie kałuż: 3.
- Modyfikator: aktywowanie Nadrzędnej mocy bossa przywraca postaci 17% maksymalnego zdrowia w ciągu 3 sek.
Kradzież Zdrowia Varshana (do zdobycia po pokonaniu początkowego bossa leża, Varshana).
- Moc Nadrzędna: Co 1 sek. do najbliższego wroga przyczepia się wysysający zdrowie promień, który zadaje 700% obrażeń od spaczenia i przywraca 15% maksymalnego zdrowia.
- Modyfikator: aktywowanie Nadrzędnej mocy bossa zadaje pobliskim wrogom 200% obrażeń od spaczenia w ciągu 2 sek.
Podkręcone Bomby Urivara (do zdobycia po pokonaniu początkowego bossa leża, Urivara; wymaga dodatku Vessel of Hatred).
- Moc Nadrzędna: po użyciu Mocy Specjalnej postać rzuca 4 bomby, które zadają 400% obrażeń od Ognia. Postać zyskuje 15% redukcji czasu odnowienia.
- Modyfikator: zabicie wroga Nadrzędną mocą bossa skraca czas odnowienia Mocy Specjalnej o 0,2 sek.
Kanonada Krzewiciela Nienawiści (do zdobycia po pokonaniu potężniejszego bossa leża, Krzewiciela Nienawiści; wymaga dodatku Vessel of Hatred).
- Moc Nadrzędna: po zadaniu obrażeń odsłoniętemu wrogowi postać wystrzeliwuje przebijające pociski, które utrzymują się przez 1,3 sek., zadają 250% obrażeń od Ognia i powodują odsłonięcie. Pociski te zadają obrażenia zwiększone o 40%[x] odsłoniętym wrogom.
- Modyfikator: użycie umiejętności Podstawowej, kiedy postać posiada maksimum zasobu, zużywa wszystkie punkty zasobu, a wszyscy pobliscy wrogowie zostają odsłonięci. Aktywowanie Nadrzędnej mocy bossa gwarantuje 11%[x] premii do obrażeń zadawanych odsłoniętym wrogom na 5 sek.
Nowe wydarzenie


Gdy Lilith zginęła, Belial natychmiast zaczął planować przejęcie władzy nad Sanktuarium. Wysłał swoje Widma – iluzorycznych wojowników, którzy zamieniają jego kłamstwa w rzeczywistość – by opanowali te ziemie. Waszym celem staje się ich eliminacja podczas nowego wydarzenia: Inwazja Widm. Do udziału może przystąpić każda postać, niezależnie od poziomu trudności. Wydarzenie pojawia się w różnych regionach Sanktuarium co kilka minut, więc regularnie sprawdzajcie mapę, by szybko zlokalizować aktualne miejsce ataku.
Po dotarciu na miejsce rozprawcie się z Widmami i odeślijcie je z powrotem do świata iluzji, z którego pochodzą. Znakiem rozpoznawczym sług Beliala jest obrzydliwe, zielone oko – ten symbol zdradza ich obecność. Gdy pokonacie wystarczającą liczbę potworów, na polu walki pojawi się jeden z dziesięciu widmowych bossów. Ten przeciwnik zrobi wszystko, by Was zniszczyć, ale jeśli go pokonacie, zdobędziecie jego unikalną moc. Może się też zdarzyć, że natraficie na jedną z form samego Beliala, zanim nadejdzie czas na ostateczne starcie.
Zwiększanie reputacji
Walka z widmowymi potworami Beliala to prawdziwe wyzwanie. Zmierzcie się z jego siewcami iluzji, ukończcie wydarzenia Inwazji Widm i polujcie na bossów w różnych częściach Sanktuarium, by zdobyć reputację. Zgromadzone punkty możecie wymienić na dawno zapomniane skrytki, w których czekają wyjątkowe nagrody – od olśniewających iskr po klucze do tajemniczych kufrów i wiele innych skarbów.
Zmiany w leżach bossów
Bossowie, których wcześniej znaliście jako przeciwników z końcowej fazy gry lub z drabinek, teraz trafili do jednej z trzech kategorii: początkowych, potężniejszych i niezrównanych. Każdy kolejny poziom oznacza trudniejsze starcia i lepsze nagrody. Starcie z bossem w leżu staje się dostępne dopiero od poziomu trudności Udręka I wzwyż. Nie musicie już korzystać z materiałów, by przyzwać bossów w leżach, jednak łupy za ich pokonanie są przez to skromniejsze. Po zwycięstwie pojawia się kufer należący do pokonanego bossa, a w środku czekają na Was nagrody przypisane właśnie do niego. Aby go otworzyć, każdy gracz musi użyć własnego klucza bossów w leżach.
Jeśli wyruszacie na taką walkę w drużynie, bossowie zyskują 33% dodatkowej szansy na upuszczenie unikatowego przedmiotu z ich puli za każdego członka zespołu. Nie zabraknie również, zupełnie nowych przedmiotów legendarnych i unikatowych. Pełen spis zmian widoczny jest na oficjalnej stronie Blizzarda.
Relikwiarze, nowy karnet bojowy
Dzięki odświeżonemu systemowi karnetu bojowego sami decydujecie, w jakiej kolejności sięgniecie po wybrane nagrody. Relikwiarz pełni rolę katalogu, w którym możecie odblokowywać nagrody za pomocą specjalnej waluty. By skorzystać z większości relikwiarzy, najpierw musicie je nabyć za platynę.
W nowym systemie relikwiarzy znajdziecie dwa główne rodzaje: relikwiarze karnetu bojowego oraz relikwiarze wydarzeń. Pierwszy typ obejmuje cztery oddzielne relikwiarze z nagrodami do zdobycia. W nadchodzącym sezonie – Powrót Beliala – otrzymujemy cztery wersje relikwiarza karnetu bojowego: relikwiarz Powrotu Beliala, relikwiarz broni, bestii i pancerza.
Relikwiarz Powrotu Beliala nie wymaga wydawania platyny. Każdy gracz może od razu z niego korzystać. Zawiera nawet kilkaset sztuk platyny do odblokowania. Z kolei relikwiarze broni, bestii i pancerza zaliczają się do relikwiarzy premium. Możecie je kupić osobno za 200, 500 lub 800 sztuk platyny, albo wybrać pakiet z karnetem bojowym za 1000 platyny. Każdy relikwiarz można swobodnie przeglądać, więc 29 kwietnia zajrzyjcie do nich i zdecydujcie, na co przeznaczycie swoją platynę. Wszystkie relikwiarze karnetu bojowego pozostaną dostępne przez cały sezon.
Jeśli chodzi o relikwiarze wydarzeń, pojawią się one przy okazji specjalnych wydarzeń lub współprac z innymi markami. Będą dostępne przez ograniczony czas, dlatego warto regularnie odwiedzać zakładkę z relikwiarzami. Poza krótszą dostępnością działają na podobnych zasadach co relikwiarze karnetu bojowego.
Odblokowanie przedmiotów z relikwiarza
Każdy relikwiarz zawiera ozdobne nagrody, które pozwalają lepiej dopasować wygląd postaci. W przeciwieństwie do wcześniejszego systemu karnetu bojowego, teraz sami decydujecie, w jakiej kolejności sięgniecie po poszczególne nagrody. Niektóre relikwiarze mają określony motyw, który jasno pokazuje, jakie elementy ozdobne znajdziecie w środku. Możecie odbierać przedmioty w dowolnej kolejności i korzystać z relikwiarzy, do których macie dostęp, przez cały czas ich aktywności.
Czerwone, okrągłe żetony – zwane żetonami zasług – umożliwiają odblokowywanie zawartości relikwiarzy. Zdobywacie je wyłącznie poprzez zabijanie potworów i wykonywanie zadań. Pasek postępu u góry menu systemu relikwiarzy pokazuje, ile brakuje do zdobycia kolejnego żetonu. Możecie przechowywać maksymalnie 99 żetonów, więc jeśli chcecie zbierać kolejne, najpierw wykorzystajcie te, które już posiadacie. Tę samą pulę – do 99 żetonów – możecie zachować również na następne sezony.
Być może zauważyliście ikonę gwiazdki przy jednym z przedmiotów w relikwiarzu. To nagroda dodatkowa. Otrzymujecie ją automatycznie, gdy odblokujecie wszystkie inne przedmioty z danego relikwiarza za pomocą żetonów zasług. Nie potrzebujecie żadnych dodatkowych żetonów, by ją zdobyć, ale nie zapomnijcie odebrać jej od razu po odblokowaniu!
Powrót Beliala: to kombinacja elementów ozdobnych miejskiego portalu, broni, wierzchowca, a nawet platyny. Nagrodą dodatkową są rękawice z zestawu do transmogryfikacji pancerza Przebranie Oszusta.
Relikwiarz broni: nazwa w zasadzie mówi wszystko. To elementy ozdobne broni, które pozwolą Wam stworzyć wymarzony wygląd klasy. Nagrodą dodatkową są buty z zestawu pancerza Przebranie Oszusta.
Relikwiarz bestii: Wasi kompani zasługują na coś ładnego za to całe złoto, które zbierają, i za mile przemierzone po Sanktuarium. Z tego relikwiarza można zdobyć wierzchowce, elementy ozdobne wierzchowca oraz zwierzaka. Nagrodą dodatkową są spodnie z zestawu pancerza Przebranie Oszusta.
Relikwiarz pancerza: w świecie warczących potworów pancerz to coś, bez czego żaden podróżnik nie może się obejść. Z tego relikwiarza można zdobyć zestawy pancerza dla każdej klasy oraz miejski portal. Nagrodą dodatkową są napierśnik i hełm z zestawu pancerza Przebranie Oszusta.
Karnet bojowy deluxe
Możecie zdobyć skrzydła i o wiele więcej, jeżeli zaopatrzycie się w zestaw z karnetem bojowym deluxe za 2800 szt. platyny. Zawartość zestawu:
- natychmiastowe odblokowanie zestawu pancerza Przebranie Oszusta* dla każdej klasy;
- skrzydła Ostateczna Postać Oszusta dla każdej klasy;
- zwierzak sowa o imieniu Orinokta;
- dostęp do relikwiarzy broni, bestii i pancerza.
Nagrody z postępów sezonowych
W związku z utworzeniem relikwiarzy dary sezonowe i rozżarzone popioły trafiły do postępów sezonowych. Rozżarzone popioły będą teraz zdobywane jako nagrody za rozdziały oraz za ukończenie celów w postępach sezonowych. Można je wydać na następujące dary w Sezonie 8: Powrót Beliala.
- Urna Przysiąg: zwiększa ilość zdobywanej reputacji Przysięgi Demaskatora.
- Urna Doskonalenia: zwiększa szansę na upuszczenie przez istniejące źródła w Podziemiach Koszmarów i Piekielnych Hordach większej ilości obducytu.
- Urna Kłamstw: zwiększa szansę na to, że po pokonaniu bossa w leżu pojawi się Belial, Władca Kłamstw.
- Urna Starożytnych Szeptów: zwiększa szansę na to, że po ukończeniu Szeptów pojawi się starożytna skrytka.
- Urna Glifów: daje szansę na zyskanie dodatkowego ulepszenia podczas wzmacniania glifów.
źródło: news.blizzard.com
Idziemy na kawę? Jedną możesz mi postawić dokładnie tu.
Dziękuję!