War Thunder z aktualizacją Dance of the Dragons

Gaijin Entertainment ogłosiło premierę aktualizacji Dance of the Dragons do wieloosobowej militarnej gry akcji War Thunder. Jej nazwa pochodzi od wyprodukowanych w Chinach myśliwców J-10 i JF-17, a do gry dodano dziesiątki innych ciekawych pojazdów wojskowych. Znajdziemy radziecki bombowiec Su-24M, najnowocześniejszy niemiecki BWP Puma z pociskami Spike oraz ciężko uzbrojony japoński krążownik Amagi. Ponadto w grze debiutuje pierwszy szwajcarski odrzutowiec, samolot szturmowy P-16, którego model został stworzony przez graczy.


Bombowiec frontowy Su-24M ze zmienną geometrią skrzydeł został zaprojektowany głównie do niszczenia celów naziemnych, choć może również walczyć w powietrzu. Samolot jest wyposażony w sześciolufowe działko GSz-6-23M o szybkostrzelności do 9000 pocisków na minutę. Pod kadłubem i skrzydłami znajduje się 8 punktów podwieszenia, zdolnych unieść łącznie do 8000 kg ładunku. Będzie on ostrzeliwać cele naziemne za pomocą pocisków kierowanych z rodzin Ch-23, Ch-25 i Ch-29 (w tym naprowadzanych laserowo Ch-29Ł i naprowadzanych telewizyjnie Ch-29TE) oraz bomb kierowanych KAB-500Kr i KAB-1500Kr, KAB-500S (nowość w War Thunder), a także laserowych KAB-500Ł i nowe większe KAB-1500Ł oraz niekierowanych bomb i rakiet.

Jeszcze więcej akcji!

PUMA VJTF różni się od podstawowej Pumy obecnością wyrzutni z dwoma PPK Spike-LR. Pociski rakietowe i system automatycznego śledzenia celu znacznie zwiększają zasięg bojowy tego BWP, pozwalając mu niszczyć nawet czołgi podstawowe na dużych odległościach. Może zestrzelić nisko lecące samoloty i śmigłowce z przyzwoitą szansą na sukces.

Aktualizacja poprawia wiele aspektów gry. Począwszy od ulepszonego interfejsu uzbrojenia podwieszanego, a skończywszy na konfigurowalnej siatce celowniczej. Ponadto ulepszono model uszkodzeń poszczególnych modułów helikoptera. Oznacza to, że uwzględnia on teraz uszkodzenia systemu awioniki, sterowania uzbrojeniem, noktowizji, środków przeciwdziałania i sprzętu radarowego. Oddzielenie ogona podczas silnych uderzeń kadłuba i ogona o ziemię i inne obiekty jest teraz również obliczane dokładniej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *